کدام برند کیف زنانه برای خانم ها مناسب است؟

۲۶ بازديد

کیف های دستی بیشتر از آن چیزی است که به نظر می رسد. جدا از اینکه یک اکسسوری کاربردی است که نمی‌تواند زندگی شما را بدون آن‌ها حفظ کند، آنها هر ظاهری را به هم می‌چسبانند، و به زیبایی، استایل و کلاس اضافه می‌کنند - و زیبا هستند! 

 

تاریخچه کیف‌های دستی داستان کوتاهی است که تنها حدود یک قرن قدمت دارد، اما تکامل آنها چیزی است که بسیار جذاب است. طراحان طیف فریبنده ای از سبک ها، ویژگی ها و اندازه ها را متناسب با بازار در حال تغییر ارائه می دهند.

 

البته زنان تنها کسانی نیستند که کیف دستی می‌برند. در واقع، این دسته بندی در حوزه مردان شروع شد و به کیف هایی با اندازه کوچکتر، دستی و چمدان مانندی اشاره داشت که با آن ها سفر می کردند.

امروزه، بازار کیف‌های دستی عمدتاً زنانه است و طرح‌های مورد علاقه‌شان به سمت طرح‌های کاربردی‌تر و ماجراجویانه‌تر، مانند کراس‌بادی‌ها و کوله‌پشتی‌ها، کشیده شده است. ممکن است بگویید این تغییر پیشرفت مد به ورزش را نشان می‌دهد، به طوری که مصرف‌کنندگان خواهان ظاهری آرام‌تر و روزمره هستند که آنها را از کارهای دویدن گرفته تا برانچ تا پیاده‌روی با سگ می‌برد.

 

اما صرف‌نظر از جهتی که کیف‌های دستی می‌روند، آنها یکی از جذاب‌ترین اکسسوری‌ها و حتی بیشتر از آن یک کیف دستی لوکس هستند.

 

اما چرا کیف های دستی لوکس؟ به یکی نگاه کنید. دست ساز با جزئیات نفیس، مواد درجه یک، و لمس یک طراح، مردم آنها را دوست دارند، نه فقط به دلیل کیفیتشان، بلکه برای رضایتی که از حمل آن در کنار خود احساس می کنند.

3 برند کیف زنانه فوق العاده لوکس 

 

louis vuitton

 

هیچ یک از نام های موجود در این لیست بهترین مارک های کیف دستی نیاز به معرفی ندارند، اما به خصوص لویی ویتون. این برند که به راحتی قابل تشخیص است، به خاطر آرم امضاکننده LV که مجموعه کیف های دستی آن را زینت می دهد، شناخته شده است.

کیف زنانه لویی ویتون

این برند در سال 1854 توسط خود لویی ویتون در پاریس تاسیس شد. طراح شروع به ساخت تنه کرد، که هنوز هم علامت امضای برند امروزی است.

متخصص در کالاهای چرمی، کیف های دستی، ساعت و لوازم جانبی، لویی ویتون به دلیل اقلام فوق العاده با کیفیت بالا که در رده لوکس مورد توجه قرار می گیرند، ستایش می شود. مجموعه کیف‌های دستی اخیر آن شامل کلاسیک‌های فوری، مشکی و طلایی زیاد، چرم قهوه‌ای مشخص، رنگ‌های اشباع شده و چند چاپ جالب مانند معماری و سکه است.

اگرچه می توان گفت که این برند طراحی های خود را به روز کرده است، اما در بیش از 400 گزینه کیف دستی به تاریخچه معتبر خود وفادار می ماند. میتوانید برای خرید کیف های زنانه لویی ویتون به فروشگاه کیف رامین سر بزنید.

 

خریداران به ماهیت طولانی مدت اجناس این برند اشاره می کنند و اغلب لویی ویتون را به دلیل تاریخچه لویی ویتون و نفوذش در دنیای مد انتخاب می کنند، بدون در نظر گرفتن ظاهر به طور کلی زرق و برق خط آن. شما می توانید کیف های LV را از 1680 تا 6550 دلار پیدا کنید.

 

Chanel

 

نام شانل را بگویید و تصوراتی از مروارید، مشکی و عاشقانه های داغ به ذهنتان می رسد و تقریباً می توانید رایحه غنی و احساسی عطر خانه آن را استشمام کنید. این برند که در سال 1910 به عنوان یک کلاه فروشی در خیابان کامبون پاریس شروع شد، چشم انداز گابریل "کوکو" شانل بود که به زودی شروع به اضافه کردن لباس به مجموعه خود کرد و در بوتیک های دوویل و بیاریتز عرضه شد.

کیف شنل

شانل مسئول افشاگری های مد مانند کت و شلوار زنانه، جواهرات لباس (یعنی مروارید)، و لباس سیاه کوچک است. آیا هنوز تصوراتی از آدری هپبورن دارید؟

 

همان‌طور که برای عطر و کیف دستی معروفش شناخته می‌شود، مورد دوم یکی از دلایلی است که Chanel در لیست بهترین مارک‌های کیف دستی ما در اولویت قرار دارد. کوکو شانل که اغلب پوست بره نرم و کره ای یا چرم خاویاری را انتخاب می کرد، به عنوان یک شورشی شناخته می شد که مرزهای مد زنانه را پیش می برد.

مجموعه کیف‌های دستی آن پیچیده و شیرین است، مملو از برداشت‌های مدرن از کلاسیک‌های جاودانه، با استفاده از پارچه‌های منحصربه‌فرد مانند قیچی، حروف برجسته و پولک‌های درخشان.

این مجموعه با شکل ها و بافت ها بازی می کند و اکثر کیف های جمع و جور را در خود جای داده است که ممکن است فضای زیادی را ارائه نکنند، اما به سبکی جذاب هستند. هر کیسه نشان‌دهنده ویژگی‌های برند است، خواه مروارید، صورتی زیبا یا توید.

اگر تمایل به خرید کیف های شنل دارید به این وبسایت مراجعه کنید.

 

gucci

 

گوچی که در فلورانس، توسکانی در سال 1921 تأسیس شد، به عنوان یک سازنده چمدان های لوکس با طراحی کالاهای با کیفیت بالا برای مسافران ثروتمند و سوارکاران شروع به کار کرد. این برند که توسط گوچیو گوچی ایجاد شد، محبوبیت بیشتری را تحت هدایت پسرش آلدو به دست آورد.

کیف گوچی

امروزه گوچی بخشی از گروه کرینگ است، شرکتی که محصولات چرمی سطح بالا، خانه های مد و جواهرات را مدیریت می کند. با گذشت زمان، گوچی با مجموعه‌های تازه‌اش که اغلب شامل طرح‌های فرهنگ پاپ و همکاری با افراد مشهور مرتبط مانند کایلی جنر است، در دسته لوازم جانبی لوکس تاثیرگذار توصیف شده است.

الساندرو میکله، مدیر خلاق گوچی، مسئول جایگاه منحصربه‌فرد این برند در میان دیگر طراحان کلاس جهانی است و مجموعه‌های دوستدار Gen Z را ارائه می‌کند که همان استانداردهای بالایی را که برند به آن معروف است، ارائه می‌دهد.

این برند مطمئناً لحظاتی را با نوجوانان سپری می‌کند و مجموعه آن دارای خطوط صاف، چرم انعطاف‌پذیر و جزئیات مدرن مانند زنجیر، چوب و رنگ‌های دلربا است. 

یکی از نام‌هایی که در این فهرست بهترین برندهای کیف دستی وجود دارد که به رنگ مشکی متکی نیست، مجموعه کیف‌های گوچی چیزی جز سنتی است. اگرچه شکل‌های آن صاف و تقریبا یکپارچه‌سازی شده است، بلوک‌های رنگی متضاد و مواد ترکیبی، کیف‌های آن را متمایز می‌کند. اکثر کیسه ها بین 950 تا 4000 دلار به فروش می رسند. برای دیدن کیف های گوچی به این صفحه سر بزنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.